Warsztat
Warsztat:

Znajduję niszę i jestem widoczna
dla moich idealnych klientów.

Czy jesteś coachką, terapeutką, albo prowadzisz biznes pomagając innym, ale masz wrażenie, że jesteś niewidoczna dla klientów, a Twój kalendarz jest raczej pusty?

Miesięczny warsztat online.

1 miesiąc 4 mar 2024 – 28 mar 2024

8 spotkań online (Pon. i Czw. 17:30 – 19:00)

razem 12 h intensywnej pracy.

kameralna 4 osobowa grupa.

Miesięczny warsztat online.

1 miesiąc 4 mar 2024 – 28 mar 2024

8 spotkań online (Pon. i Czw. 17:30 – 19:00)

razem 12 h intensywnej pracy.

kameralna 4 osobowa grupa.

Tak nie musi dalej być.

Możesz sprawić, że Twój biznes zacznie karmić nie tylko Twoją duszę, ale także Twój portfel.

Możesz mieć biznes w którym:
  • Klienci sami do Ciebie przychodzą, bo jesteś dla nich widoczna.
  • Wyróżniasz się w SM, bo zamiast wchodzić w rolę guru opowiadasz swoją historię, która porusza.
  • Masz jedną/dwie oferty. Za to takie, które regularnie sprzedają i dają Ci stabilność finansową.

Jeśli taka wizja do Ciebie przemawia, to jest to także
dla Ciebie możliwe.

Nazywam się Emila Głowacka i pomagam kobietom budować biznesy, w których są widziane przez swoich klientów. Jestem specjalistką od niszy dla biznesu online. Pomagam zmienić rozmyty biznes w ekspercką markę osobistą, która konkretnie wie komu i w czym pomaga. Umiem wyłuskać to, co Cię wyróżnia, dzięki czemu zostaniesz panią od czegoś konkretnego. Tak poznasz swojego klienta i niszę. Zaczniesz do niego mówić swoją własną historią, którą wydobędziemy z Twojego życia. Przyciągniesz idealnych, a nie przypadkowych klientów, a pomaganie innym zacznie Cię zasilać.

Dołączam do warsztatu,
chcę być widoczna dla swoich klientów.

Warsztat

“Znajduję niszę i jestem widoczna dla moich idealnych klientów”

jest dla Ciebie, jeśli chcesz:

Być panią od czegoś konkretnego i wyróżnić się online.

Odpowiadać na pytanie o to, co robisz jednym zdaniem, by inni rozumieli, czym się zajmujesz.

Być widoczna i słyszana przez swoich klientów, bo mówisz językiem ich bolączek i marzeń.

Przyciągać wymarzone klientki na długoterminowe procesy transformacyjne, a nie przypadkowe, nietrafione osoby na pojedyncze sesje.

Doświadczyć mocy kobiecego kręgu i jego wsparcia. Zostaniesz usłyszana i zobaczona nie tylko przeze mnie, ale także przez 4 pozostałe kobiety w biznesie podobnym do Twojego.

Mogłam być luksusowym hummusem,
a na własne życzenie zostałam zwykłym pasztetem.
Moja własna historia.

Gdy pracowałam w korpo dowiedziałam się, że podstawą sukcesu w biznesie jest nisza i znajomość swojego klienta. Przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji zawsze padało to samo, przypominające pytanie: – kim jest klient i jaką ma potrzebę? Pracowałam wtedy jako product manager dla najlepiej sprzedającego się produktu na rynku fmcg. Powiem Ci, ale tak między nami, że zupełnie zapomniałam o tej lekcji przy swoim własnym biznesie. Odeszłam z pracy i założyłam zakład past kanapkowych Pastina.

Produkowałam pasty z cieciorki i z zielonego groszku. Miałam niszowy produkt o rewelacyjnym składzie i mikro zakład.

By złapać jak najwięcej klientów nie chciałam nikogo wykluczyć. Nie chciałam się zamykać i ograniczać. To dlatego nie nazwałam swojego produktu tym czym był, czyli hummusem i nie dałam mu ceny premium. Nazwałam go pastą kanapkową i dałam mu niską cenę.

Chciałam, żeby mój produkt był dla każdego. Dla świadomego klienta premium, który w weekendy chodzi na śniadaniowe targi w dużym mieście, a w tygodniu sięga po hummusy premium i dla zwyczajnej gospodyni domowej, która na co dzień kupuje pasztety. Skończyło się tak, że klienci hummusu nie kupowali, bo nie był to produkt premium – ani z nazwy, ani z ceny. Z kolei gospodynie domowe nie były przygotowane na taką nowość i nie wiedziały jak go używać. One także nie kupowały. To było 7 lat temu, a hummusu nie było jeszcze w dyskontach. Nie był to pasztet do którego były przyzwyczajone, a do tego zamiast na półce stał w lodówce.

Nawet przedstawiciele sklepów nie rozumieli mojego produktu. W końcu sami mnie dookreślili i gdy składali zamówienie przez telefon, to prosili o… pasztety, a nie pasty kanapkowe. I tak zostałam pasztetem z niską ceną i słabą sprzedażą. A mogłam być hummusem premium ze świetną marżą dla świadomych konsumentów. Gdybym tylko wybrała swojego klienta mój produkt byłby inny. Inna byłaby komunikacja. Cały biznes.

Dzięki temu doświadczeniu do końca życia zapamiętam tą lekcję:

Nie jestem dla wszystkich.

Potrzebuję wybrać do kogo mówię.

Nieważne jak duchowa jesteś Ty i Twój biznes. Umysł nie lubi pustki i potrzebuje szufladkować. Jeśli tak jak ja nie chcesz być nazwana zwykłym pasztetem potrzebujesz uznać siebie jako markę premium, czyli ekspercką.

Poznać swojego klienta, jego potrzeby, bolączki i dostosować pod to całą resztę:
przekaz, ofertę, cenę

Pomogę Ci przejść tą drogę i zrobimy to w grupie 4 świadomych kobiet, w miejscu podobnym do Twojego. Od szerokiego i rozmytego biznesu do rozpoznawalnej marki eksperckiej, która sprzedaje z laserową wręcz precyzją.

Miesięczny warsztat online.

1 miesiąc 4 marc 2024 – 28 mar 2024

8 spotkań online ( Pon. i Czw. 17:30 – 19:00)

razem 12 h intensywnej pracy.

kameralna 4 osobowa grupa.

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. Więcej
Ustawienia
Rozumiem
Polityka prywatności i plików cookie
Polityka prywatności i plików cookie
Nazwa Aktywne
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy również informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz.
Zapisz